Rippert & Hamilton!

En riktigt mysig dag i stallet idag! Kom dit vid 1 tiden och då skrittade jag ut en timme barbacka med Bettan! Så otroligt härligt att bara skritta och mysa med hästarna. När jag kom tillbaka mockade jag till Rippe.

När jag var klar frågade Lussan om jag ville rida Hamilton och det ville jag så klart! Red uppe på Henkes bana. Lite trav och galoppjobb. Duktig var han. Så underbart mysig häst som gör det man säger och bara lyder en. Han va lite "busig och vild" idag! Haha, lite små bockar här och där!

Nu har jag ätit kebabtallrik! Mummms. Imorgon blir det tredje gången av Allsvenskan, nu gäller det! Ska rida så jävla bra. Bara köra, fokusera och komma felfritt! Det är målet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0