Travjobb!

Gick upp 7 för att köra till Löddestallet kvart i 8. Skulle hjälpa Catarina att klippa Kantarellen och sedan jobba 2 timmar för henne. Alltid lika skoj att vara i stallet! Speciellt med Catarina!

Sen direkt till Rippert som fick jobba lite i trav idag. Mycket avsaktningar/fattningar och sedan jobba i låg form med lite längre tyglar utan att springa. Tyckte han skötte sig riktigt bra! Han var nog lite trött i kroppen efter tre jobbiga dagar så tror han uppskattade en lite lugn dag.

Sen fikade jag kladdkaka med Kalle medans Lussan longerade Kungen. När hon var klar förföljde jag henne lite... Haha! Sen kollade vi på film och hade det mysigt!

Nu ska jag städa lite här hemma... Innan jag ska iväg igen! Ha en fin fredag så hörs vi imorgon!

Världens finaste ponny på bild. Bara för jag saknar honom väldigtväldigt mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0