Finaste Rippert!

Idag var det pay and ride i Löddestallet. Jag var domare. Riktigt kul, fast många svåra namn! Haha.
Vid två var det klart och då körde jag och pappa och häntade Rippert. Vi skulle hoppa lite i Lödderidhus. Gick riktigt bra. Så fin och pigg han var!

Började med att mjuka upp honom lite. Sen började jag hoppa en sockerbit några gånger. Sedan ett räcke som slutade på 1 meter.

Sen hoppade jag en linje med tre galoppsprång. Först räcke - oxer och sen oxer - räcke. Oxern slutade på 110 och räcket på 120!

Som avslutning hoppade jag bara räcket på 120 för att få in rutinen på avstånd, fart och erfareheten!

Är riktigt nöjd med ridpasset idag.

Super häst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0