Störst, bäst och vackrast

Min fina kille. Super duktig på träningen. Fick jobba riktigt mycket och hårt! Men så fin och lätt han blev i slutet att rida.
Det krävs mycket slit och jobb för att man ska lyckas. Vi är inte i topp än, men vi siktar och vi kämpar.

Jag fick jätte mycket beröm av Pontus för att jag red bra och att jag orkar kämpa på. Många hoppar över dom jobbiga delarna i ridningen för dom inte orkar/klarar av det. Men nu måste jag rida där dom Rippert tycker det är som jobbigast för att vi ska utvecklas och bli bäst. Men jag gör allt jag kan för att nå toppen och bli så bra som möjligt. Allt.
Med hjälp av mina fantastiska tränare så vet jag att jag kommer klarar det. Helt säker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0