Tankar...

Förstår inte hur någon som är en sådan idiot och som inte betyder ett skit för mig kan få en att känna så mycket. Hur man kan vara så arg, ledsen, besviken, kränkt på samma gång så fort du öppnar munnen. Du betyder inte ett skit för mig, ändå kan du knäcka mig.

Jag har fällt många tårar, mått skit över dig i flera år nu. Men nu är det slut. Tänker inte ta åt mig av vad du säger. Tänker inte fälla en tår mer. Tänker inte bry mig av vad du tycker och tänker över huvudtaget. Du är inget för mig längre.

Det kommer aldrig bli som förr. Vill aldrig ha det som förr. Hatar dig.


Kommentarer
Postat av: tove

åh gumman vad har hänt? du kan berätta för mig!<3

2011-10-18 @ 21:08:26
URL: http://tovedaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0