Trolleholm!

Yeeeah är anmäld till Trolleholm nästa lördag! Då jäklar ska Rippert gå fint och jag ska verkligen rida jätte bra.
Ska försöka sattsa på att få bra tid och 0 fel i 1 meter så vi KANSKE kan få något pris eller bra placering.

110 ska jag bara rida lungt och få till en fin runda. Mest för att få in rutin och känslan.

Är riktigt taggad. Det gick så sjukt bra idag. Han hoppade så himla fint och runt.
Han är mycket roligare att hoppa ju högre det blir. Då tar han mer tag i det själv och vill verkligen hoppa och vilken power det är i sprången då! Känns som att flyga. Vissa språng tar verkligen andan ur mig.


Min allra finaste vän. Den bästa som finns. Den jag älskar mer än allt.
Min älsskling, mitt hjärta, min bästa vän, min andra halva.
Det är du och jag, för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0