Allsvenskan

Hoppade Allsvenskan idag! Lag-klassen och vi blev tvåa! Lödderidklubb blev tvåa! Helt otroligt!
Duktiga pollar vi har :)

Rippert skötte sig jätte bra. Han var riktigt pigg och alert och lite små busig! Hoppade super fint och högt över hinderna. Tyvärr fick vi ett stopp pga jag inte fick tillbaka honom efter kombinationen och red på honom förmycket till en oxer. Så han kunde omöjligt hoppa. Ett stort ryttar fel.. Men fantasktisk häst!
Vi fick två nollor och en fyra fel och det ledde till en andra plats! Så otroligt kul :D

Min första lag tävling, min första prisutdelning, mitt första ärevarv! Super bra dag med massa fint folk och fina hästar. Tack för idag tejer! :)

Älskar min fina och underbara häst!




/ Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0