Kvällstur

Igår red jag Rippert i solnedgångens mörker, haha! Nej, men jag fick tyvärr rida när det började bli mörkt för vi var och hälsade på farmor på sjukhuset först. Så det fick bli en sen tur. Men han va super duktig! Han fick galoppera lite kravlöst och bara rulla på i friskt tempo och använda sin kropp lite. Härlig känsla när man känner att hästen verkligen tar i med alla muskel. Underbara häst!

Idag ska Rippert få ir-behandling och få bort alla eventuella spänningar eller annat i kroppen. Så han kommer bli som en ny häst :)

Nu sitter jag och väntar på bussen i kylan.. Så kallt och ruggigt väder. Men ändå mysigt! Igår kväll var min kompis hos mig och då kollade vi på skidresor över nyår. Har hittat en intressant och det lutar åt att vi åker en vecka till Frankrike över nyår. Härligt!

/ mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0